Reklamační Modul AE143


Obecný popis #

Nastavení #

konec sablony


Jak psat dokumentace #

Dokumentace Markdown

Metadata #

Hlavni soubor documentation.md (nebo index.md) musi zacinat nasledujici sekci:

---
name: nazev extensiony bez uvedení kódu ext (tedy bez AEXXX). Pokud se jedná o zákaznickou ext., uvádějte název zákazníka 
description: kratky popis max 10 slov. Bude se zobrazovat zákazníkovi! 
code: AEXXX nebo CU-zakaznik-xxx 
---

Dalsi md soubory v dokumentaci musi obsahovat pouze:

---
filename: Popis souboru pro zobrazeni v leve casti dokumentace
order: poradi souboru (integer)
---

Format historie #

#### Historie 
Verze   | Popis změny | Datum
--------|-------------|-----------
1.0.0.0 | První verze | 01.01.2000

Sekce historie je ohranicena znaky !#- -#!. Takto ohranicena sekce kdekoliv v dokumentaci nebude vykreslena na zakaznickem portalu.

Priklad #

Tato veta je zobrazena!#- bez teto casti-#!.

Tato veta je zobrazena.

Generovani permission setu #

  • Ke kazde uprave je nutne po nainstalovani vygenerovat permission sety na zobrazeni, editaci a setup
  • Permissiony umistit do slozky Permissions v rootu extensiony
  • Syntaxe techto permission setu je KODUPRAVY VIEW/EDIT/SETUP. Napriklad tedy:
    • AE032 VIEW
    • AE032 EDIT
    • AE032 SETUP
  • Generovani permission setu je pres "permissionset". ID objektu vam prideli ALRM
  • Priklad z base app:
permissionset 4592 "HR-SETUP"
{
    Assignable = true;
    Caption = 'Human Resources setup';
    Permissions = tabledata "Cause of Absence" = RIMD,
                  tabledata "Cause of Inactivity" = RIMD,
                  tabledata Confidential = RIMD,
                  tabledata Employee = R,
                  tabledata "Employee Absence" = R,
....
}
  • Specificka nastaveni (napriklad pravo na otevreni urcite page, pravo k editaci specifickych zaznamu apod.) davat do "Nastaveni uzivatelu" - nezapomente v dokumentaci k cemu slouzi

Obecna pravidla #

  • Vždy začínat sekcí „Obecný popis“. V této sekci popište, k čemu úprava slouží
  • Uvádějte vždy sekci „Nastavení“. Pokud není úpravu nutné nastavovat, zmiňte to v této sekci
  • Pokud zpracováváte velkou dokumentaci, používejte podkapitoly
  • Pokud přidáváte nová pole, sepisujte se je do odrážek: Seznam poli
  • Názvy nových polí a stranek kurzívou
  • Obrázky používejte s rozmyslem – důležité je popsat, jak úprava funguje než nakopírovat spousty nic neříkajících obrázků. Pokud přidávám pole, stačí napsat v jaké záložce/ skupině se nachází, název a k čemu slouží, nedávat kvůli tomu obrázek.
    • Kde dávat obrázky
      • Layouty – když je to naše sestava
      • Naše nastavovací formuláře atd.
    • Kde je nedávat
      • Přidání funkce
      • Přidání pole
      • Přidání záložky
      • Request page - přidání například jednoho pole do request page zaúčtované faktury
      • Obrázek baseapp, na který není žádná úprava – například screenshot položky fronty úloh
  • Pokud potřebujete na obrázku něco vyznačit, použijte buď rámeček nebo rovné označení: Zvyrazneni
  • Dokumentace se píše pro uživatele, ne pro programátora. Nepoužívejte termíny jako „codeunit“ apod. Dokumentaci musí pochopit i netechnicky zaměřený člově
  • V AE extensionách nesepisovat změněné úpravy jako zvlášní bod. Vždy zapracovat do dokumentace tak, aby byla odpovídala současnému stavu extensiony

Zákaznické úpravy #

  • Vytvářet níže uvedenou strukturu:
    ## Finance
    ## Prodej a marketing
    ## Nákup a závazky
    ## Sklad
    ## Výroba
    ## Projekty
    ## Plánování zdrojů
    ## Lidské zdroje
    ## Správa (administrace)
    
  • Úpravy sepisovat do sekcí, kterých se týkají
  • Uvádět číslo ticketu ve formatu ([73566](https://helpdesk.artex-is.cz/helpdesk/tickets/73566))